Kontakt
Få hjælp omgående
Reklamation / defekt vare (send os en mail)
Kontakt os
Telefon: 53 53 44 77
Både fysisk butik og webshop
E-mail: [email protected]
Svartid max én hverdag
Chat: Ses nede i højre hjørne
(når vi er online)
Få svar på dine spørgsmål
Du er altid velkommen til at ringe til os, sende en e-mail, eller fange os på chatten, når vi er online. Vi er her for at hjælpe dig hurtigt videre, uanset om du har brug for hjælp før, under, eller efter dit køb hos os.
Du kan få hjælp af vores personale i butikken i Slagelse, hvor du også kan afhente din ordre (læs mere i linket). Vores personale hjælper dig selvfølgelig både med varer, der er købt online, som er klar til afhentning, men også med varer i butikken.
Vil du hellere ringe eller skrive med os, så tag endelig bare kontakt til os på denne måde.
Åbningstider
Bemærk: Dette er butikkens åbningstider, hvor du altid kan ringe. Mails besvares kun i hverdagene.
Mandag til fredag | kl. 10.00-18.00 |
Lørdag | kl. 10.00-16.00 |
Søndag | kl. 10.00-15.00 |
Besøg vores butik
Kom og se GrydeGuru butikken i Slagelse. Her har vi udstillet alle (næsten) alle varer du finder på vores webshop. Du kan selvfølgelig også afhente ordrer samt få hjælp og rådgivning.
Retur og ombytning
Har du brug for at få sendt en vare retur, eller ombyttet den til en anden vare - så er det her du finder hjælp til det.
Husk vi tilbyder gratis retur ved ombytning.
Defekt vare
Har du en vare som er gået i stykker, så hjælper vi dig gerne.
Besvar din ordrebekræftelse med en kort beskrivelse, og gerne et billede, eller send en mail via knappen.
Ofte stillede spørgsmål
Hvornår kommer min ordrebekræftelse?
Vi sender ordrebekræftelse på mail straks efter ordren er betalt. Har du ikke modtaget en inden for 15 min., så tjek din spam-mappen på mailen. Er den ikke der, skal du kontakte os.
Kan jeg afhente min vare i butikken i Slagelse?
Ja, du kan vælge afhentning i butikken i Slagelse når du bestiller online her på GrydeGuru.dk. Straks vi har ordren klar, får du en mail om at du kan afhente (indenfor åbningstiden sker der inden for 30 min. typisk).
Kan jeg spore min pakke fra jer?
Ja. Når vi har pakket din ordre vil du modtage en mail fra GLS om at der er en pakke på vej. Husk at holde øje med din spam-mappe.
Der er fejl på en vare (reklamation), hvad gør jeg?
Du skal bare sende os en mail omkring det. Gerne bare ved at besvare din bekræftelsesmail du modtog lige efter køb.
Jeg vil ombytte eller returnere en vare, hvad gør jeg?
Følg guiden for Retur & ombytning.
Kan man bytte/returnere en vare i butikken, selvom den er købt på webshoppen?
Sagtens ja. Bare kom ned med varen og ordrenummeret der står i din bekræftelsesmail.
Kan man bytte varer købt hos GrydeGuru, i andre Din Isenkræmmer butikker?
Ja, alle landets Din Isenkræmmer butikker tillader at du bytter varer. Varer købt her kan byttes i andre butikker, og omvendt. Find butikker.
Hvordan handler man på GrydeGuru.dk?
For at foretage et køb på GrydeGuru.dk skal du igennem 5 trin.
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Du skal være fyldt 18 år for at handle på GrydeGuru.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når du handler med GrydeGuru.dk indgås aftaler på dansk.
Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til [email protected]